Monday, December 13, 2010

Pengisian

Kebanyakan permata yang ada khasiat biasanya mempunyai khodam atau penjaga(kalau sebut penjaga elok sikit). Penjaga tu ada macam-macam lah, kalau kena yang tak elok nasiblah. Proses pengisian sebenarnya ialah memasukkan penjaga barang tersebut supaya tetap menjaga barang berkenaan(kalau dia tak nak masuk tak tahu la). Penjaganya ialah penjaga asal yang Allah swt tetapkan . Biasanya selepas dibuat pengisian atau masuk aura barang tersebut akan bertambah dan tetap. Kalau nak tambah aura lagi sendiri buat zikir.

Saya telah diizinkan bertemu dengan Baba atau Tok Guru dari Pattani, thailand dan beliau telah bersetuju dengan hajat saya untuk memberi khidmat kepada peminat-peminat batu untuk membuat pengisian.
Jadi di sini saya ingin tawarkan khidmat untuk membuat pengisian ke atas barang-barang yang diperolehi melalui saya. Di sini khidmatnya RM20.00 untuk satu barang atau permata.

1 comment:

kidal said...

salam tuan..saya dari kuala lumpur.. saya ada byk permata dan kayu yg berkhasiat..cuma x thu cara nk menjaganya dgn betul..saya harap tuan dpt membantu saya..blh bg no tpn tuan..tmksh