Friday, December 4, 2009

Permata Batu Melilih Bukit Nuri

Mahar : RM120
Mahar : RM 150

Koleksi terbaru: Permata batu melilih bukit Nuri.
Batu melilih bukit Nuri lebih padu dan lebih berkilat berbanding dari tempat lain. Koleksi batu melilih saya sebelum ni diperolehi dari tempat lain. Khasiat batu melilih dari bukit Nuri tetap sama tetapi auranya lebih sedikit(telah dibuat pengujian oleh pakar). Juga boleh diuji auranya secara zahir oleh sesiapa sahaja. Auranya boleh dirasai walaupun tidak sentuh kekulit contohnya jika ada didalam poket sekalipun. Jika sentuh kulit lagi baik kerana dapat merangsang perjalanan darah dan memperbaiki urat-saraf.
Khasiat utamanya ialah untuk ketahanan kulit.
Jika anda sudah memilikinya barulah boleh saya maklumkan cara pengujiannya.

Maharnya : Berdasarkan saiz. Saiz 1.2 cm hingga 3.0 cm, maharnya antara RM70-RM250.
Boleh ditempah mengikut bentuk dan saiz yang kehendaki.

3 comments:

ferian said...

salam tuan,saya telah membeli batu melilih dari seorang kawan,cuma saya tidak pasti akan ketulenannya,harap Tuan dapat memberi sedikit tips-tips akan kelebihan dan cara untuk memastikan ketulenan batu tersebut.

sekian terimakaseh
feroz

galaxy said...

Saya ada cincin batu bukit nuri, selain dari magnet, mcm mana nk mgujinya, dgn magnet mmg melekat dgn kuat, selain itu

kamarul abm said...

Salam. Tuan sy ada 2 biji batu bukit nuri yg dh siap untuk dibuat mata cincin dan seketul lagi belum dicanai menjadi mata cincin. Batu ini dihadiahkan oleh sahabat sy dari Patani Thailand.Bolehkah tuan ceritakan kpd sy khasiat batu ini yang sebetulnya.
Terima kasih.